Ambulance involveret i uheld: Politiet søgte vidner
Tirsdag eftermiddag er der sket et uheld på Tarp Hovedvej.
På X oplyser Syd- og Sønderjyllands Politi, at en ambulance og en personbil var involveret i uheldet.
Politiet søgte vidner, der så færdselsuheldet.
“I forbindelse med et færdselsuheld på Tarp Hovedvej i nordgående retning omkring klokken 1608 mellem en ambulance og en personbil søger vi vidner, der har set færdselsuheldet,” skriver politiet.
Senere på aftenen har flere vidner henvendt sig, og politiet oplyser, at der ikke er behov for flere henvendelser.
Politiet takker for hjælpen.
Onsdag morgen oplyser politikommissær Kent Brynielsen, at ingen personer kom alvorligt til skade i forbindelse med ulykken.
Han oplyser yderligere, at ambulancen kørte med udrykning og kørte sammen med personbilen.
Opfølgning Esbjerg/Tarp. Flere vidner har henvendt sig i forbindelse med færdselsuheldet og vi har ikke behov for flere henvendelser. Mange tak for alle henvendelser, det har været en stor hjælp. Vagtchefen #politidk
— Syd- og Sønderjyllands Politi (@SjylPoliti) February 4, 2025



