Brand i ejendom i Esbjerg: Her er årsagen
Natten til mandag fik politi og beredskab en melding om brand i en etageejendom i Esbjerg.
Det fortæller Ole Hillerup, der er politikommissær ved Syd- og Sønderjyllands Politi.
I Exnersgade opstod der brand i en kælder i en etageejendom kort efter midnat.
Alle beboer kom sikkert ud af ejendommen.
Tre beboer blev genhuset hos Hotel Capin i Esbjerg.
Ifølge Ole Hillerup opstod branden formentligt i et elskab, men politiet vil have undersøgt branden nærmere de kommende dage.
Læs også:
Politiet advarer: Falske indsamlere på spil