Fik øje på politiet: Kastede pose ud af vinduet
Det lykkedes ikke to mænd fra Esbjerg at slippe af med en mængde hash onsdag eftermiddag, oplyser Ole Hillerup, der er politikommissær ved Syd- og Sønderjyllands Politi.
Omkring klokken 17.30 kørte en 41-årige mand og en 32-årige mand i en bil på Spangsbjerg Møllevej.
Her kørte de forbi en politibil, og da de to mænd så patruljen kastede de en pose ud af vinduet.
Det opdagede betjentene, og de bragte bilen til standsning og kortvarigt anholdte mændene.
Efterfølgende lykkedes det en politihund at finde posen.
I posen lå cirka 100 gram hash.
Ifølge Ole Hillerup er det en så stor mængde hash, at politiet formoder, at det var tiltænkt videresalg.
Læs også:
Høj fart nær skole i Esbjerg: Så mange kørte for stærkt