Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Fik øje på politiet: Kastede pose ud af vinduet

Foto: Steen Brogaard
Foto: Steen Brogaard

Det lykkedes ikke to mænd fra Esbjerg at slippe af med en mængde hash onsdag eftermiddag, oplyser Ole Hillerup, der er politikommissær ved Syd- og Sønderjyllands Politi.

Omkring klokken 17.30 kørte en 41-årige mand og en 32-årige mand i en bil på Spangsbjerg Møllevej.

Her kørte de forbi en politibil, og da de to mænd så patruljen kastede de en pose ud af vinduet.

Det opdagede betjentene, og de bragte bilen til standsning og kortvarigt anholdte mændene.

Efterfølgende lykkedes det en politihund at finde posen.

I posen lå cirka 100 gram hash.

Ifølge Ole Hillerup er det en så stor mængde hash, at politiet formoder, at det var tiltænkt videresalg.

Del artikel


Korte videoer

Top 3 i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.