Fire store navne på plakaten: Her er årets værter til Fanø Vesterland
Når Vesterland 2025 folder sig ud i weekenden, bliver det ikke kun musikken, der binder oplevelserne sammen.
Festivalen har netop løftet sløret for årets konferencierer – og det er fire markante profiler, der skal guide publikum gennem de mange scener og stemninger.
Læs også:
Stort madprogram klar: Her skal du spise til Fanø Vesterland
På Himmelscenen, Teltscenen, Drømmescenen og Øscenen vil publikum møde skuespiller Sofie Torp, skuespiller Camilla Lau, designer Søren Le Schmidt og journalist samt podcast-vært Esben Bjerre. Det skriver Vesterland på deres Instagram.
Læs også:
Festivalgæster til Fanø: Sådan finder du vej til musikken
For både Camilla Lau og Søren Le Schmidt er det første gang, de indtager rollen som værter på Vesterland. Lau skal styre slagets gang på den nye Øscene, mens Le Schmidt træder til som konferencier på Teltscenen i stedet for Lasse Dein.
Vi glæder os helt vildt til at byde Camilla og Søren velkommen om bord, lyder det fra festivalen, der lover både nærvær, energi og masser af personlighed fra de to debutanter.
Og på Drømmescenen bliver der igen i år plads til de store samtaler, når TV-journalisten Anders Agger inviterer gæster, artister og publikum med ind i sit univers af historier, refleksioner og nærvær.
Dermed er scenen sat for endnu en festival, hvor musik, mennesker og stemninger smelter sammen – denne gang guidet af fire stærke stemmer.