Hovedsponsor bliver på isen: Sponser tager tre år mere
Partnerskabet mellem Esbjerg Energy og Granly Gruppen fortsætter de næste tre år.
Med en ny hovedsponsoraftale bekræfter Granly Gruppen sin opbakning til den vestjyske ishockeyklub og forlængelsen af et mangeårigt samarbejde, der bygger på fælles værdier og lokalt engagement.
Fælles fokus på lokale talenter
Aftalen udspringer af et fælles DNA mellem klub og sponsor. Hvor Esbjerg Energy satser målrettet på at udvikle unge ishockeyspillere fra lokalområdet, har Granly Gruppen i mange år haft fokus på at uddanne egne lærlinge og styrke den faglige base i Esbjerg og omegn.
Læs også:
Stjerne fra Finland lander i Esbjerg: Vil have mesterskabet
“Vi er stolte over at kunne fortsætte som hovedsponsor for Esbjerg Energy. Klubben står for mange af de samme værdier, som vi selv bygger vores virksomhed på – blandt andet lokal forankring, talentudvikling og hårdt arbejde. Vi tror på holdet og ser frem til en spændende sæson, hvor forventningen til guldhjelme er store,” lyder det fra ledelsen i Granly Gruppen.
Stabil støtte i ryggen
Hos Esbjerg Energy vækker den nye treårige aftale stor tilfredshed.
“Granly Gruppen har i mange år været en loyal og engageret partner, og vi er glade for den tillid, de viser os med denne nye aftale. Det er en vigtig støtte, som giver os ro til at fortsætte vores sportslige og organisatoriske udvikling,” siger klubbens direktør, Peder Sandfeld Krogsgaard.
Aftalen betyder, at Granly Gruppens logo fortsat vil pryde både trøjer og arena, når Esbjerg Energy tager hul på en ny sæson i Metal Ligaen.