Hvem har den sødeste baby?: Konkurrence er i gang
Hvem har den sødeste baby?
Igen i år afholder PhotoCare i Ribe konkurrencen Ribe og Omegns Sødeste Baby.
Her har man mulighed for at komme ind i butikken og få taget et billede af sin baby. Alle babyer i alderen 0-11 måneder kan være med.
Det er Minna Øbom Poulsen fra PhotoCare i Ribe, som tager billederne.
“Man kan komme ind, og så er det gratis at få taget billedet. Man bestemmer selv, om man vil have billedet udstillet eller på Facebook,” siger Minna Øbom Poulsen.
Konkurrencen blev skudt i gang 11. februar, og frem til 21. marts kan man få taget et billede.
I modsætning til tidligere år skal der ikke stemmes om, hvilken baby, der er den sødeste. Til gengæld bliver 1. april trukket lod blandt deltagerne og fundet to vindere.
De to vindere vinder en collage med billederne fra fotoshoots.
Minna Øbom Poulsen oplyser, at det også er muligt for alle forældrene til babyerne at købe billederne til gode priser.
Selvom konkurrencen er i Ribe, fortæller Minna Øbum Poulsen, at babyer fra Esbjerg eller andre steder også er velkommen til at deltage.