Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Hvem har den sødeste baby?: Konkurrence er i gang

Foto: PhotoCare Ribe
Foto: PhotoCare Ribe

Hvem har den sødeste baby?

Igen i år afholder PhotoCare i Ribe konkurrencen Ribe og Omegns Sødeste Baby.

Her har man mulighed for at komme ind i butikken og få taget et billede af sin baby. Alle babyer i alderen 0-11 måneder kan være med.

Det er Minna Øbom Poulsen fra PhotoCare i Ribe, som tager billederne.

“Man kan komme ind, og så er det gratis at få taget billedet. Man bestemmer selv, om man vil have billedet udstillet eller på Facebook,” siger Minna Øbom Poulsen.

Konkurrencen blev skudt i gang 11. februar, og frem til 21. marts kan man få taget et billede.

I modsætning til tidligere år skal der ikke stemmes om, hvilken baby, der er den sødeste. Til gengæld bliver 1. april trukket lod blandt deltagerne og fundet to vindere.

De to vindere vinder en collage med billederne fra fotoshoots.

Minna Øbom Poulsen oplyser, at det også er muligt for alle forældrene til babyerne at købe billederne til gode priser.

Selvom konkurrencen er i Ribe, fortæller Minna Øbum Poulsen, at babyer fra Esbjerg eller andre steder også er velkommen til at deltage.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.