Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Så er festen startet: Tall Ships er i gang

Så blev Esbjerg Havn åbnet for publikum. FOTO: MigogEsbjerg
Så blev Esbjerg Havn åbnet for publikum. FOTO: MigogEsbjerg

Så er linen kastet, sejlene strakt og Esbjerg er vågnet helt op. Det er næsten som at slippe koblingen på en bakke: festen er i gang, og den ruller derudad i fuld fart.

Masser af esbjergensere har allerede været forbi kajen for at opleve de imponerende skibe, dufte havet og mærke stemningen. Musikken spiller, grillen ryger, og hele byen sitrer lidt ekstra – som den kun gør, når Tall Ships lægger til.

Det er maritime oplevelser for både landkrabber og søulke, og der er noget at se og smage for hele familien. Uanset om du kommer for masterne, maden eller musikken – nu er det nu.

Så kom afsted – havnen kalder.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.