Så er festen startet: Tall Ships er i gang
Så er linen kastet, sejlene strakt og Esbjerg er vågnet helt op. Det er næsten som at slippe koblingen på en bakke: festen er i gang, og den ruller derudad i fuld fart.
Masser af esbjergensere har allerede været forbi kajen for at opleve de imponerende skibe, dufte havet og mærke stemningen. Musikken spiller, grillen ryger, og hele byen sitrer lidt ekstra – som den kun gør, når Tall Ships lægger til.
Læs også:
I dag begynder Tall Ships i Esbjerg: Det her må du ikke gå glip af i dag
Det er maritime oplevelser for både landkrabber og søulke, og der er noget at se og smage for hele familien. Uanset om du kommer for masterne, maden eller musikken – nu er det nu.
Så kom afsted – havnen kalder.
Læs også:
Gå og lyt i havnens hjerte: Fortæller Esbjergs maritime historie